Nu får det vara nog!

Jag orkar inte mer, det känns som om mitt huvud ska explodera vilken sekund som helst.
Jag orkar inte må mer dåligt, jag orkar inte må dåligt över pengar, jag orkar inte må mer dåligt över mitt jobb, jag orkar inte må mer dåligt över att jag ALDRIG hittar en lägenhet. JAG ORKAR INTE!

När ska jag egentligen hitta en lägenhet ? och då menar jag en lägenhet som inte bara hyrs ut i 3 månader och som är möblerad med äckliga möbler och kostar 8 till 10 tusen.  Nej jag menar en lägenhet som hyrs ut iallafall mer än ett halvår, som har ett rimligt pris på hyra och som inte är äcklig!  Finns det såna? Neej jag tror fan inte det... jag behöver verligen komma bort från den här lägenheten.. jag behöver ha mitt egna privatliv, mina egna grejer.. jag behöver kunna få vila ut när jag behöver det och en tusen massa andra grejer jag behöver...

Inte så jävla konstigt att man har problem med spänningshuvudvärk när man har tusen saker att tänka på och pricken över iet är ju att jag har ett nattjobb som jag just nu AVSKYR!
Jag vill verkligen inte till jobbet, jag vill ligga hemma och tycka synd om mig själv, jag vill lägga mig under täcker och få bort det onda i huvudet, jag vill inte sitta vaken tills imorn bitti.. men så är mitt liv just nu.. att vara vaken på dagarna och fixa massa skit för att sen jobba 11 timmar på natten och vantrivas på jobbet för att sen gå hem igen och inte kunna sova för jag inte ens har en säng....

NEJ NU FÅR DET FAN VARA NOG!  JAG ORKAR FAKTIST INTE MERA! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0