Plastic is Fantastic!

Klockan är snart halv 2 på dagen och jag kom nyligen hem! Har jobbat hela natten och sen fixat lite grejer i stan.

Började dagen med mysig frukost på uteservering med Linda, fast det spöregnade men vi hade filtar och det var faktist rätt mysigt att sitta ute med macka och te. Sen var det meningen att jag BARA skulle följa med henne till hennes läkare eller vad man ska kalla det för att göra hennes läppar. Kallar man dom läkare när dom sprutar in saker i ens läppar?  Hmm vilket fall som helst så skulle jag följa med henne och se när hon fick dom snygga! 

Det hela slutade med att jag också gjorde mina läppar! Japp idag gjorde jag mina läppar lite större och jag ÄLSKAR dom! jag har alltid tyckt om mina läppar och har inget fel på dom alls men jag har alltid tyckt att jag har en väldigt liten mun och har fått höra det ofta och när jag satt där idag så tänkte jag, hmm why not ?  Jag vill inte ha put läppar om ni förstår vad jag menar? Utan vill bara ha dom lite bredare lr vad man nu ska säga. Vilket fall som helst så är jag supernöjd och det är inte alls så stor skillnad och dom ser faktist naturliga ut! 

Helt sjukt vad man kan göra med lite sprutor... senare idag ska jag ner till posten och hämta ut ett paket. Har nämligen beställt hem tandblekning. Vet inte om det är bra men dom säger att det ska vara samma som tandläkare använder och att detta ska ge resultat. Vilket fall som helst så var det billigt och funkar det inte så funkar det inte.
Men jag hoppas ju såklart att jag ska få jätte vita vackra tänder!  hmm får se hur detta slutar.
Neej men nu ska jag ta mig en smörgås och sen ska jag faktist sova några timmar, har ju trots allt vart vaken sen 09:30 igår (tisdag)  så jag börjar känna mig som en sladdrig spagetthi.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0