Solarieöarna

Som vanligt så vill ingenting i mitt liv fungera som det ska just nu.. igår skulle jag se på mina två filmer jag hyrde men tror ni att båda av dom fungerade ? nope ena filmen var det fel på så idag när jag lämnar tillbaka dom blir det minsann en utskällning.
Jag var skit irriterad över detta igår när jag hade krypit ner under täcket, tagit fram mitt goda och var helt redo för en komedi, så fungerar inte filmen!

Jaja livet går ju vidare men iallafall... fick se på slumdog millionare som var sjukt bra!
sen låg jag vaken halva natten eftersom ja inte kunde sova som vanligt  och nu imorse så ringde klockan redan halv 8 för jag hade planer om att gå upp och sola och ta en långpromenad.....

men här ligger jag fortfarande i sängen och är skit trött men ska nog ta och gå upp snart... äta lite frukost, gå en långpromenad och sen sola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0