Tiden går fort när man har roligt?

Mm men att tiden går sakta när man har tråkigt näms aldrig minsan! Sitter på jobbet och den här natten har verkligen vart lååång... Nu är det en och en halv timme kvar tills jag slutar,men många timmar kvar tills ja ska lägga mig. Ska gå och sola efter jobbet och sen promenera hem från odenplan oavsett hur trött jag är så ska jag GÅ hem! Just nu vill jag bara att det ska vara fredag! Ska träffa min lilla blåsmurf elina och luncha:) vi har inte setts på evigheter så de ska bli väldigt kul att ses.. Och sen på kvällen hoppas ja på mys om inget råkar komma emellan fast det tror jag inte...lördag blir de nog party och söndag jobb.. Ne back 2 work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0