Tyvärr den har utgått!

Klockan är redan halv 3 snart! Hur fan gick det här till? Jag skulle liksom va hemma i solna vid senast 11 idag, eller ja det var ju iallafall min plan.. gud vad jag har fått springa i stan för att leta och leta!

Skulle köpa min parfym idag som har tagit slut, har haft samma i ca 4 år! Cerutti 1881, älskar den och har jätte svårt att hitta någon annan som jag gillar.
Vilket fall som helst så finns den bara på Åhlens i city och jag har sett den i Farsta centrum. Så idag när jag gick in på Åhlens och inte hittade den så trodde jag att det kanske bara var jag som va lite blind?  Men icke sa nicke för den har tydligen UTGÅTT!
Förstår ni hur mitt hjärta gick sönder när jag hörde det ordet, fyy fan min älsklingsparfym finns inte mer? DETTA ÄR INTE OKEJ! tänkte jag.. sprang vidare till Kicks för att se om den fanns där men dom hade också slutat med den, MEN som tur var så kom jag och tänka på NK and guess what?  Den fanns där! Min lilla älskling stod där i hyllan och jag fick äntligen den igen!  

Frågade om den skulle utgå där med men det trodde dom iallafall inte och det hoppas jag verkligen inte för då blir det handla upp lönnen på parfym hahah... helt sjukt hur jag kan vara helt desperat för en jävla parfym ? Men jaa jag är ju inte helt normal och jag tycker inte att det finns några andra bra parfymer som jag trivs med!

Neeej nu ska jag färga håret och sen blir det träffa.....(hemligt)... och in till stan ta lite vin och sen mysa ;)



TJINGELING!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den finns på www.parfym.se Du kanske får bunkra upp... tänk på att parfym kan bli gammalt.

2009-09-13 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0