Uggs?

Uggs, är det snyggt eller fult ? 

Jag vet faktist inte vad jag tycker längre? Har alltid tyckt att det har vart skit fult men när jag var i Australien så såg jag ett par lila som var skit snygga! Och efter det så kan jag liksom inte riktigt bestämma mig vad jag tycker? Dom kanske är fulsnygga?  Men dom är ju jävligt sköna och egentligen väldigt bekväma. Jag funderar på att kanske skaffa mig ett par för det skulle va skönt nu när det börjar bli lite kallare och dom hade passat perfekt när jag ska ut med hunden, att liksom bara kunna glida i skorna hade ju vart skönt... för jag har faktist bara jobbiga skor med snören som man måste fixa och trixa med.. men tänk vad skönt och bara gliiida i ett par uggs ?




 

Fast ska jag skaffa mig ett par så blir det självklart inte några dyra och äkta, nej nej det blir några billiga som ser okej ut isåfall.  Och ska man ha ett par svarta eller ett par bruna ?  Hmm neej jag ska nog inskaffa mig ett par fulsnygga uggs!

 

 


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag kan inte heller riktigt bestämma mig för vad jag tycker om uggs..när en del kändisar bär dom- som jennifer aniston ser det urmysigt ut..men när jag ser dom in real tycker jag att de är ganska fula..

hmm mysfulsnygga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0