Rubrik :P

Oj vad klockan blev mycket helt plötsligt, den är ju snart halv 1 på natten och jag ska upp klockan 7! Hur fan ska det gå?

Skulle egentligen ha träffat Kära Sandrita på kvällen och se på idol och ta en drink på Malmen, men eftersom jag har problem med min jävla huvudvärk så blev det ingen =( jävligt tråkigt!
Men imorn är det finally friday och jag har faktist längtat tills den dagen.


Morgondagens 2 do list!

Upp tidigt för att ta sig en tur till Solarieöarna

Åka till skatteverket och fixa med papper

Shoppa något nytt linne på Gina eller H&M ( viktigt! )

Luncha med min kära Elina

Shoppa snygga örhängen  och leggings som jag sett hos Jonna på Glitter ;)

Gå en långpromenad med Hundarna

Ringa Viktiga samtal

Duscha, fixa mig och sen in till stan och mysa med.... (hemligt)


Japp så ser min fredag ut så nu ska jag försöka sova fast jag är verkligen inge trött alls...hmm läsa en bok eller se en film kanske ?  ja ja pigg och glad kexchocklad imorn!



Nighty Night! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0