Virus?

Ohh vad jobbigt det är när man inte får sova ordentligt på natten för att man bara ligger och hostar hela tiden, faan jag vet inte hur många gånger jag vaknat inatt av min jävla hosta och min hals gör så jävla ont!  Hoppas verkligen att jag blir bättre snart för det här orkar jag inte med.
Ringde vårdcentralen igår och dom sa att jag förmodligen har fått något virus/influensa? och att det kan ta upp till tio dagar innan det är borta och man kan inte göra något åt det.. kul ?
men om jag inte blivit bättre tills nästa vecka så skulle  jag ringa tillbaka.. så vi får se hur ja mår om en vecka för nu har ja mått såhär sen i fredags, alltså en vecka har gått imorn...

Idag blir det nog rätt lugnt för min del...nu har vi slutat fixa här hemma för ingen av oss orkar då alla är sjuka, så det ser för jävligt ut och man kan knappt tro att vi gjort något alls här hemma, men det har vi fast det syns inte för det är så jävla mycket.. blir väl säkert att vi fixar tills efter helgen igen om vi har blivit bättre tills dess!

Nu ska jag nog äta lite frulle och sen lägga mig ner i sängen en stund igen och bara glo på tv...måste ner till centrum sen också och handa något till Gåsa som fyller år imorn!  Tur att man bor mitt i Solna Centrum och bara behöver ta hissen ner och sen är man framme´;)
neej nu e de dags för frukost är fan skit hungrig!

Hörs later!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Tråkigt :( Krya på dig!!

Med mig är det bra iallafall, har nyss fått hem en ny digitalkamera som jag ska testa idag :)

2009-09-03 @ 11:07:49
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0