Who are you?..

Klockan är två på natten och jag sitter här i soffan och glor på tv, är inte trött som vanligt.. att jobba natt förstör ens dygn som fan men men det är bara och leva med det.
Inget bra på tvn som vanligt heller funderar på om jag kanske ska sätta på en film ?

Sitter och överför lite låtar på mobilen också.. hittade nämligen min hårddisk med lite gamla godingar ;)
Faan har egentligen ingenting att blogga om.. som vanligt. Vet inget kul att skriva och nee kanske man ska lägga ner sin blogg ? 
Jag har ju inte så många läsare... vilka är ni som läser min blogg ? och varför läser ni den ?


neej nu blir det nog leta film så jag har något att se på iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0