work work work

Har nyligen kommit hem från solarieöarna ;)
Jag brukar alltid vara brun men den här sommaren har jag vart en riktig blekfis måste jag säga!  Känner att det var dags att ta tag i solningen ordentligt och försöka bli lite brun och fräsch.

Ikväll blir det jobb för min del, känns rätt tråkigt faktist och imorn jobbar jag också.. så denna helg blir en jobbhelg och inget party party inte!
Vädligt ovanligt för min del att faktist inte gå ut på en hel helg och nu blir det andra helgen irad jag inte festar.. för förra helgen var det mys helg med (.....) japp. Men väldigt skönt faktist att inte gå ut för nu när det börjar bli kallt så är det inte lika mysigt och kul att gå ut.... neej nu ska jag ta och måla mina naglar och sen beställa pizza! Orkar inte laga middag idag...

Tjingeling!

Slänger in en liten bild på mig och tjejerna ;), mycket roligare med inlägg som har bilder tycker jag!
Me and the girls
Jag, sofie, jonna, sandra och jasmine! ;)

Kommentarer
Postat av: ..........

dina trosor syns ju.....

2009-09-18 @ 17:29:56
Postat av: Mikkis

nej det är mitt vita linne som jag har under den svarta kjolen...

2009-09-19 @ 16:52:04
URL: http://tindraa8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0