ZzzzZzZzZz

Jag önskar jag kunde få sova i 3 dygn!

Just nu är jag så trött och på så jävla dåligt humör så det finns inte, och mitt huvud känns som det ska expplodera!  Min mammas tik hund har börjat löpa och det är ju så jävla kul när nar man har en hann hund, verkligen skit kul! Jobbade i söndags natt och sov bara några timmar på måndagen för jag ville kunna lägga mig tidigt...mm och lägga mig tidigt kunde jag bara glömma igår, har vart vaken i stort sett hela natten och kanske sovit 2 timmar pga av att min hund är helt hyserisk just nu när mammas hund löper, han flåsar och gnäller och springer runt som en galning och när vi försöker sära på dom och låta dom vara i varsitt rum blir det KAOS!

Så idag klockan 9 på morgonen vaknade jag och jag somnade runt halv 7 imorse...tänkte försöka vila lite på dagen men har inte gått det heller, klockan är nu snart 4 på dagen och jag har lyckats vila 1 jävla timme... neeej fy fan jag skulle kunna mörda just nu!

 

och så ska jag liksom ut och käka klockan 6... kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0