2 Do List

Känns helt sjukt att vara hemma igen, saknar redan Thailand och alla underbara människor dära.
Finns tusen saker med Thailand och speciellt Tonsai jag saknar MEN nu är jag hemma i Sverige igen och får bara göra det bästa av situationen!
Jag menar inget blir ju bättre eller lättare av att man är nere och negativ...jag får helt enkelt försöka tänka pa dom bra sakerna nu när jag är hemma igen och försöka se framåt, för jag har ju trots allt planer om att åka tillbaka igen, så nu är det bara ta tag i sig själv och skärpa sig!

Igår så tvättade jag alla mina kläder så jag hade det gjort, himlans  skönt! Så idag har jag tusen saker att göra, jag måste ta och gå till förrådet som jag hyr där jag har alla mina saker även mina kläder, så idag blir det att gå dit och hämta lite kläder som jag vill använda nu för allt från Thailand blir ju lite kallt att ha känner jag hehe...sen blir det att packa upp resten och fixa plats till mig här hemma eftersom jag bor hos mammsen nu igen, inte så jätte kul att bo hemma igen när man haft egen lägenhet och så MEN då jag nyss har kommit hem och inte har pengar eller jobb så blir det bo hära, plus att det är rätt så mysigt ibland ändå :P



* Gå till förrådet och hämta kläder

* packa upp allt och fixa ordning med allt

* 14:00 Gå in pa skype och prata med Taa :D

* Ta en långpromenad med vovvarna

* Börja kolla jobb pa internet

* Lägga in alla mina bilder på datan och om jag har tid lägga upp lite på bloggen och facebook (annars blir det imorn)

* Ligga i soffan och äta chips med dipp och se film haha...(kvällen)

Japp detta är hur min dag kommer se ut, inte så jätte rolig men sånt som måste göras.
Har säkert massa mer saker som måste göras idag fast jag är nog för trött för att komma på dom just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0