A long long way home

Sitter just nu i Krabi town och vantar pa att min buss ska komma....har 14 timmars buss tur som vantar for att sen vanta 13 timmar pa planet for att sen byta plan i doha....tar mig 2 dagar att bara komma hem...fy fan!

Men igar kvall var en underbar kvall! Min och Taas sista kvall tillsammans, :( men vi hade det hur bra som helst, hyrde motorcykel som vanligt, lyxade till med Ac rum med tv och varm vatten :) fast vi spenderade kvallen med att ata god middag, ut och festa pa olika klubbar och sen bara aka runt med hojjen och myste....vi gick aldrig och la oss, vi kom hem 7 pa morgonen sa har inte lagt mig annu sa jag hoppas jag kommer kunna sova pa bussen....

vill verkligen inte hem till sverige...usch sager ja bara!
Och mina kara vanner som laser detta sa vill jag be om en stor tjanst.
Inga fragor om hur jag haft det eller om min pojkvan....later kanske konstigt men jag ar inte redo att prata om det och det ar jobbigt nog att komma hem till all skit igen....ar ni mina riktiga vanner sa forstar ni mig!...

nattbussen jag kommer spendera en jadrans massa timmar pa....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0