alltid lika roligt...

Idag har jag haft det sa himla roligt att jag spenderat hela min dag fram tills 8 p kvallen inne i bungalown!

Ni kanske undrar why? jo det ska jag saga er att lilla jag vaknade imorse med KRAFTIG urinvagsinfektion! Inte kul alls jag maste ga pa toa hela tiden och det gor sa javla ont.
Forsokte ta mig ut enliten stund for att ata lunch men var tvungen att springa tillbaka till rummet da jag nastan trodde jag skulle kissa pa mig!

Och inte finns det apotek har pa tonsai....men jag fick tips pa att dricka mycke soda vattensa det ar det anda jag druckit idag och kanns lite battre men ja hoppas verkligen detta ar over tills imorn...inge kul att ligga inne hela dagen for man maste vara pa toa...


Alltidlika roligt med urinvagsinfektion!


Kommentarer
Postat av: elin

Hej!

jag har rensat min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg. Tack.

2010-04-02 @ 00:19:09
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
Postat av: Dr Åsa

Eller kankse klamydia eller någon sjukdom ifårn din thaikille som du har oskyddad sex med, eller så smittar du han med munherpes och så sprider det sig på dig sen!



passa dig!

2010-04-03 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0