Back in Sweden

Jahap då satt man hemma i vardagsrummet, hemma i sthlm och fryser ihjäl!

Mamma kom och hämtade mig pa Arlanda och hade med sig frukost, lingongrova med ost och paprika och varm chocklad, väldigt gott! Och sa var min kära lillebror med också, kande inte igen honom..helt sjukt vad han har förändrats pa baar nagra månader...

Har myst med min älskade Rocky som just nu ligger brevid mig och snarkar, och snart ska jag faktist ner till tvättstugan och tvätta allt så jag har det gjort, sen blir det bara ta det lugnt hela dagen, umgås med familjen och hundarna, äta god middag och se film....

Om jag orkar och inte är allt för trött ikvall så ska jag försöka lägga upp lite bilder...annars får de blir imorn....and i promise jag kommer börja blogga mer nu när jag är hemma igen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0