Im sorry

jaa, jag är ledsen mina kära vänner att jag inte lagt upp bilder från Thailand idag, har inte orkat för det tar så himla lång tid, har inte ens lagt in dom på datan ännu men jag lovar att jag ska iaf försöka imorn :P
Men har gjort allt annat på min 2 do lista idag, allt utom bilderna och nu är klockan redan nio på kvälln så nu ska jag ta mig en lång varm dusch och sen hoppa i myskläderna, krypa ner under filten i soffan och sen ha en filmkväll med massa onyttigt och gott!

Har precis vart och handlat vaniljglass med hallon till kvällen och lite chips med dipp och chocklad...haha jaa jag kunde inte bara nöja mig med en sak...men vadå jag har ju inte ätit något sånt gott på flera månader så en kväll är faktist ok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0