Kaos

Just nu sporegnar det, sa ingen solbranna for lilla Mikaela inte, men de e ok.

Det ar mycke som snurrar i mitt huvud just nu, snart dags att saga hej da till pojkvannen,vilket kannsriktigt hart och tufft....tillbaka till skit sverige dar de nu snoar igen! Inte ok!
plus all skit somhander i Bangkok just nu, vet ju inte ens om jag kommer kunna flyga hem som jag ska, lr om min buss till Bkk kommer komma fram i tid, ....hmm mycke som hander just nu....men jag ska hitta ett jobb sa fort ja kommer hem, jobba jobba jobba....spara pengar,betala allt som ska betalas och sen ut och resa igen!

Jag kommer ha nagot att se framemot ar ja kommer hem....sa mycke vet jag.

Kommer bli skotn att fa traffa vanner o familj ocksa....men de kanns skit att manblivit kar och maste saga hej da....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0