Krabi again

Ar just nu i krabi igen, har hyrt motorcykel som vanligt och giss vem som branner sig for tredje gangen? joo smarta jag och denna gang sa stog jag och skulle fylla i papper och glommer bort att motorcykeln star precis bakom mig och backar ett steg och AAUUCH! dar brande jag mig igen och riktigt ordentligt... tur att man anda har planer om att tattuera vaden...har alla 3 bran marken pa samma ben, 2 ar precis previd varandra och mitt tredje ar pa utsidan av benet.. valdigt vackert!

Vi bor hemma hos Taas syster som vanligt sa vi slipper slosa pengar pa boende, tycker det ar mysigt att halsa pa hans familj faktist, aven om dom inte pratar engelska sa ar det kul och hans systerdotter ar typ varldens sotaste, hon ar jatte blyg och ar 14 men kommer alltid med sot saker till mig eller mat hehe sa himla gullig! :)

Och idag sa fargade taas sysetr mitt har at mig gratis, hon ar frisor och vi ville egentligen bara kopa farg av henne men nixen pixen de fick vi inte, hon tyckte att hon skulle gora det at mig, sa nu ar jag nyfargad, kanns sa himla skont, hatar att ha utvaxt! :P

Har aven vart pa en av mina favvo stallen idag, Emerald Pool ( Sa Morakot ) stallet dar dom har som pool utomhus mitt i naturen...gillar verkligen det stallet!
Och sa har jag ju saklart atit min alsklings fisk nu nar jag vart har i krabi med papayasallad...sa himla gott!


Love it!

fint va?


Igar sa traffade jag aven en tjejkompis fran sverige som bor har i Thailand och vi har inte setts pa ett tag sa jag motte upp henne och hennes killkompis fran london for dom va i krabi 1 natt, sa da blev de thaimat, aka moppe och prata skit, ata thai pancake och sa kopte vi nagot annat som var sa javla gott, vet inte vad det heter men de ar som sma sma plattar nastan fast dom har som en fyllning med cocosnot i och ar jatte sott och gott, hittade saklart sanna idag med och tryckte i mig en hel ask for mig sjalv haha...

Hade tankt och lagga in bilder men smart som jag ar sa glomde jag ju usb sladden...far bli next time :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0