Last day in Tonsai

japp...sista dagen pa tonsai, kanns valdigt trakigt faktist, Har vart i Thailand 5 manader nu och 3 av dom i Tonsai sa det kanns ju som mitt hem....
Min plan var att spendera dagen med att steka och bli en rod tomato da jag e skit belk just nu, MEN som vanligt gar ju inte mina planer sadar jatte bra for idag sa ar det gratt och molningt och ser ut som det ska borja regna vilken sekund som helst....

ska snart upp till bungalown och packa min vaska for jag och taa tankte spendera sista kvallen i krabi tillsammans och ga ut och festa pa en av mina favorit klubbar dar :) sen imorn ar det dags att saga hej da pa morgonen da han maste tillbaka till tonsai for att jobba och ja stannar i krabi och vantar pa min buss som ska ta mig till galna Bangkok....ser inte fram emot att sitta pa en nattbuss i 12-13 timmar, speciellt inte nar jag vaknade upp idag med kraftig urinvagsinfetion igen! Har sa ont att jag dor, men ska kopa tabletter i Krabi ikvall nr vi kommer dit och hoppas pa att det ar borta lr mildare till imorn....

Min plan var ju att shoppa nagon present till familjen i Bkk pa Koasan Road men det ar ju sa galet med allt dar just nu och pratade med en kompis harifran och hon sa att hennes kompis var dar for nagra dagar sen och dom hade sett bomber som avfyrades och massa laskiga grejer fran Koasan Road....sa far se hur det ar nar ja kommer fram...kanske jag bara aker direkt till flygplatsen och spenderar hela dagen dar tills mitt plan flyger pa kvallen?  hmmm far se hur det blir helt enkelt.....


Har inte orkar lagga in bilder, gor det nar ja kommer hem istallet....tjingeling salange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0