Like the old times

yes, ikväll så ska jag och Sandra ut och festa som gamla goda tider!
Igår var första gången vi sågs på ett halvår så ikväll ska jag hem till henne för att käka något gott och sen blir fulla, och som vanligt blir det Berns ikväll och några bar rundor innan det om jag känner sandra rätt, precis som gamla goda tider....längtar!


Jag och sandra, ser ut som twins hehe men inte planerat!

Jag och my love i Grekland 2008



Lont time ago ute på east :)






Btw:
Det blev en promenad för mig idag plus att jag till och med har tränat hemma i brorsans rum där han har massa hantlar och stänger så jag har tränat, armar,mage och ben idag! Känner mig faktist rätt så duktig om jag får säga det själv :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0