Rubrik...

Har vart hemma i Sverige i 3 dagar nu, känns som jag vart hemma i flera veckor. Rätt sjukt vad fort man kommer till rätta med allt när man är hemma igen...
Hade 5 underbara månader i Thailand och längtar verkligen tillbaka, fan det är ju svin kallt här hemma, vill inte ens gå utanför dörren...

Ska snart in till stan och träffa älskade Maliboo, som jag träffade i Thailand och sen min älskade Sandrita också..fan när jag äntligen kommer hem så ska hon flytta till Norge på Måndag den jäkeln! Inte ok sandra! Men jag ska spendera hela min helg med henne som gamla goda tider :)

Sen så har jag lovat mina kära läsare att lägga upp bilder, ska verkligen försöka men jag tror de kommer bli i slutet av helgen istället då jag har fått tillbaka min data och kan lägga in allt på den istället för på mammsens data...Nej nu blir det hoppa in i duschen och sen röra sig in mot stan.....ja juste eftersom jag har 0 kr och inge jobb just nu så måste jag promenera hela jävla vägen till stan...visst jag kan ju alltid planka men fan vill ju inte åka fast, plus att promenera är ju bra motion!

ME AND MALIBOO LOVING THE BUCKET
´

Maliboo och jag nypiercade :)




Tingeling sålänge!

Kommentarer
Postat av: Maliboo

Fan va jag älskar bilderna. Speciellt den första... NOT!... Tack för myset i stan hjärtat! <3

2010-04-29 @ 20:57:56
URL: http://lillamagohny.blogspot.com
Postat av: Emma Nilsson

Hejsan!!. Du verkar haft 5 helt underbara månader i paradiset. Fattar att de känns tungt att va hemma nu.Jag har me samma ångerst fast ja bara varit borta några veckor åt gången men de har blivit 3 resor på ett år. Man blir fan beroende:)längtar tillbaks varje dag. så nu e de bara till att spara nya stålar så man kan åka till hösten igen:)

Hoppas få läsa mer om dina äventyr!

Take care:)

/Emma

2010-04-30 @ 11:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0