Rubrik



Hmm det finns ju alltid saker man saknar när man är ute och reser under en lång tid, men sen när man kommer hem och fått det man saknat så vill man bara tillbaka igen...varför är det så? Jag vet att alla inte känner likadant men alltid när jag reser så saknar jag såklart vissa saker hemifrån men så fort jag kommit hem och vart hemma 1-3 dagar och fått det jag saknat så vill jag bara tillbaka....

Jag har saknat:

Min familj 
Min hund
Mina vänner
Att kunna ta en VARM lång dusch
Mat, för man tröttnar faktist pa thaimat efter 5 månader kan jag säga er och även om du äter turist mat så smakar det inte alls som hemma.

Och nu har jag ju fått allt detta jag saknat, förutom att träffa mina vänner, det blir nog till helgen tror jag. Men igår när jag tog en varm dusch så var det nog det bästa jag gjort på länge, fy fan vad skönt det var! Tror jag duschade i över en halvtimme :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0