Update update update!

saa vad har hant sen jag var i Krabi?

Inte mycke kan jag saga er mina kara vanner, ar tillbaka pa tonsai..kanns faktist sadar just nu, har 0 kr kvar, regnsesong och snart dags att aka hem...usch!

Men jag forsoker att njuta av min sista tid hara, dock blir de inte sa mycke steka pa stranden da det inte e sa mycke sol sa jag kommer hem som en blekfis, but its ok!
Smart som jag ar sa har jag lyckats slarva bort min Usb sladd till kameran, vet verkligen inte vart ja gjort av den sa kan tyvarr inte laggain bilder :(  sa det blir nog inte fler bilder forns jag kommer hem igen...men det ar ju bara 2 veckor kvar sen ar jag tillbaka i skit sverige igen...lovely.....

funderar faktist pa att ta en liten blogg paus i 2 veckor tills jag kommer hem, da jag inte har pengar kvar och sitta och blogga kostar mig onodiga pengar som jag inte har just nu, men bloggar saklart om jag ar i krabi da de e billigare...men annars maste jag nog saga att ni  far vanta 2 weeks innan ni kan lasa mer och se bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0