Upp med arlset mikkis!

Fan klockan är redan 12 på dagen och jag har vart vaken sen halv tio.

Min plan var att gå ut och promenera men inte har jag tagit arslet ur soffan ännu...borde verkligen ut och röra lite på mig men jag är för lat....fast jag ska! Jag ska ut och promenera, har ju till och med lagt ipoden på ladd hela natten så jag har musik till promenaden.
Funderar på om jag ska ta rocky med mig? Men han hatar ju att gå långpromenader så jag skule säkert bara blir irriterad när ja måste dra i honom för att gå samma håll som mig haha...han fårnog stanna hemma...kanske jag tar Tila med mig, mammas hund, hon tycke ju faktist om att promenera...hmm får se hur det blir...

Btw har lagt in alla mina thailands bilder på datan nu så nu ska jag bara ta mig orken till att kolla igenom alla och sätta in på bloggen och facebook...men de blir nog i slutet av helgen....

Nee nu ska jag fan ta arslet ur soffan och ut och röra på fläsket!

Tjingeling sålänge!

(Önskar jag var här igen, Koh Lipe 2010 )


(Me in Koh lipe 2010)



Btw jag måste säga att det var väldans trevligt med en trevlig kommentar för en gångs skull, någon som faktist förstår en...tack emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0