Pictures

Ar fortfarande i Krabi och har inte min usb sladd med mig sa tyvarr kan jag inte lagga upp dom senaste bilderna men tankte anda lagga upp lite bilder fran min underbara tid har i Thailand, sa Enjoy!



Me and mammsen pa vag till arlanda

Qatar, doha dar jag mellanlanda



Forsta natten i Bangkok med nasim och hennes kompis

Koasan road


frukt vagn :)


Lilla jag pa vag mot next destination



Me and sofie



Phi Phi


Me in phi phi



och jag traffade tomten och tomtemor pa julafton :P


Snorkeltrip

me



Minnes stund for tsunamin



Sigrid,linda, elise och jag ( best girls ever! )



haha me and maliboo going craazy ( 2 many buckets)

Sol UPPgang ( phi phi()



Me on phi phi

maya bay


maliboo and taqilaaa

jupp


me and my lovely maliboo

Langkawi :)



Solnedgang langkawi, malaisia


me



me and maliboo loving the bucket






maya bay




Rock N Roll


Me drinking lemon daquri, mums!


On my way to Koh Lipe

Me and Tar

Lipe

ego bild igen



solnedgang pa lipe





Sa himla vackert









My first bamboo tattoo :)


Thai food :)


Solnedgang i aonang



Tonsai, numera mitt andra hem :P





Oki, ville lagga upp mer bilder men det tar alldeles for lang tid men detta far racka sa lange, detta  e bilder fran borjan av min resa, mellan dec-feb...more pictures coming soon!








Kommentarer
Postat av: annica

ville bara säga att min pappa har dött....

2010-04-08 @ 18:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0