A new pet....just lovely!

jag maste da saga att det alltid ar lika trevligt att komma hem pa natten och man ar skit trott och vill bara sova for man ska upp tidigt dagen efter.....saa jag kommer hem, satter mig pa golvet och satter pa vattenkokaren for att vi ska laga nudlar and guess what i see?  EN JAVLA ORM FAN!!

Jag kan saga er att jag blev sa javla radd att jag hoppade upp i sangen under myggnatet och brojade stortgrina for att jag blev sa javla radd, fy faan jag verkligen hatar ormar... men jag ar glad att det inte var en sa jatte stor orm som hon Heidi jag traffade hade fy fan da tror jag nog att jag hade svimmat lr dott....nee jag gillar inte att bo uppe i djungeln sa idag har jag vart runt och letat nytt boende men allt ar fullt eller for dyrt men nu htta jag ett som ar 50 bath dyrare an vad vi har och de ligger battre till och det finns sakert massa konstiga djur och ormar dar med MEN jag har iaf grannar och nara till allt jag maste inte springa tusen mil i djungeln for att hitta hjalp hahah... nee fy fan sager jag bara ni skulle ha sett mig igar usch!

tank er nar jag ska packa alla grejer for att byta rum sa kanske de ligger en javla orm i min vaska eller vad som helst...nee fy fan och sjalvklart sa jobbar Taa hela dagen sa inte far man nagon hjalp hahah
Men jag tror nogatt jag fan har haft alla slags djur nu i thailand, allt fran kackerlackor, spindlar och da har det vart stora!, odlar, doda odlor, larver och nu ormar ocksa..vad blir nasta en vild apa som sitter och vantar pa mig?

ormen ja hade i rummet liknade den har valdigt mycket, tyvar sa tog ja ingen bild for jag var ju livradd och kameran lag precis brevid orm helvetet haha.... nee usch arrad for livet hahah





nee
nu ska jag ga ner till stranden men ja ska inte ligga i solen orkar aldrig det langre,sa javla varmt, ska nog ga till Bau en kompis till Taa som har en liten strandbar i skuggan och lagga mig i hangmattan och lyssna pa musik och dricka nagot kallt :)

tjingeling salange!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0