Bakis and skakis

Idag ar jag sa javla bakis att jag klanner mig mer dod an levande just nu.. fy fan... min plan var ju att ga och lagga mig pa stranden och steka men efter 2 steg ute i varmen sa angrade jg mig och gick till Mai Plu, en bra dar Taas basta kompis har och dar vi alltid ar.. helt underbart stalle som ligger i slutet av stranden och man kan bara lagga sig i hangmattan och ta nagot kallt och dricka och lyssna pa musik sa dar har ja legat halva dagen....

Men sitter just nu i Aonang for jag ar sa javla sugen pa donken eller riktig bakis mat sa jag tog en longtale bat hit med Daniel den svenska killen jag traffa hara och takte handla lite grejer jag behover......men usch vad piss jag mar idag, det var nog langesen jag var sahar bakis..... men hade en sjukt bra kvall igar....


Langtar verkligen inte hem till sverige nar jag fick ett sms fran min kara mamma dar det stog att det var 20minus grader igar, fy fan vad glad jag ar att jag ar i varmen aven om jag inte riktigt ligger pa stranden varje dag, orkar inte det och tycker det ar ratt sa boring men 2 veckor innan jag ska hem da javlar ska jag steka som jag aldrig stekt forr haha ...  neeej nu blir det ga till donken och vara onyttig! :)

Inkopslista for idag:

* Rakblad
* Harfarg
* plastlada ( for att lagga all mat i for annars kommer de rattor och apor in i rummet)
* cigaretter ( mycke billigare har i aonang)
* mascara

Japp det var i stort sett det!
tjingeling pa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0