Next destination is.....

Tonsai beach! Yes imorn sa lamnar jag och Taa Phi Phi, kanns skont att faktist fa se nagot nytt och slippa phi phi jag har trottnat lite, eller njaa jag har liksom en hatkarlek till phi phi just nu men vilket fall som helst sa ar det var sista kvall har pa phi phi...

ska bli spanande och fa se Tonsai plus att det ar min pojkvans hem och han kan fa jobba med det han verkligen alskar, rock climbing och det ska jag ta och testa innan jag aker hem iaf! fast jag e hojdradd men what the fuck man lever ju bara en gang!

Nu ska jag ga och shoppa lite och sen blir det hem och duscha for att sen mota upp mina norksa vanner som ar dom basta ever, sen ska vi ut och lyxa till det med god middag sista kvallen pa unnis, som ar en svenk, norsk restaurang och varldens godaste mat!





och ikvall blir det Rock N Roll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0