Pictures :)

kanner att det ar dags for lite nya bilder igen :) so here it comes!





Lilla jag


me at banana bar drinking lemon daquri




Supriiiiseeee me doing a bamboo tattoo


kanndes inget alls, mycke ondare med maskin




 dalig bild jag vet ska ta en battre men om ni undrar vad det
star sa ar det mitt namn pa thai :)


basta tjejerna ever!


me and taa ater thai mat bland alla lokal folk....yes jag blev javligt utstrrad


solnedgang i aonang

 my love

 varat lilla rum dar vi knappt fick plats 2 st...

 the way to find the toilet

varan sa kallade trapp

 nya hemmet i  djungeln

min utsikt....djungel....

ser konstigt ut  men ar javligt gott, fruktsom ar valdigt sot men sjukt gott




sorry att bilderna ar lite i oordning..men datan e sjukt seg.. men ska lagga upp fler snart :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0