Smart mikkis

Oki nu nar jag antligen tar mig tid till att sitta vid bloggen for att gora massa update till mina kara lasare och lagga in massa nya bilder sa glommer jag ju saklart att ta med mig Usb sladden till kameran, javla smart huvud man ar!
Ville verkligen lagga upp lite nya bilder men det far bli next time helt enkelt.

Igar sa tog jag och Taa oss en liten *holiday*  till Krabi, vi brukar alltid hyra moppe for de e det som ar billigast plus att man maste ha de for att ta sig angonstans men igar lyxade vi till det och tog motorcykel :D  sa himla underbart sa fran och med nu vill ja aldrig mer aka moppe igen bara dom stora :P
Vilket fall som helst sa akte vii till Krabi for att ga till nationalpark och hot spring water....helt underbart var det och fy faan vad varmt det var..sa dar satt vi mitt i naturen och saklart sa var jag den anda falangen ( turisten) sa jaa jag fick mig nogra odentliga blickar haha...och har i thailand sa badar alltid alla thai tjejer med kladerna pa, alltid med tshirt och short sa inte nog att jag var den anda turisetn utan jag hade ju saklart bikini pa mig och sa har man ju sillisar saa jaa de kandes som om jag var med i nagot javla tv program som hette stirra ut falangen ( turist) haha men kul var det iaf.


Sen sa akte vi och halsade pa Taas familj, har traffat han syster tidigare men ingen annan sa igar fick jag traffa mamma,brorsan och mormor :) ingen pratar saklart engelska sa man satt mest dar och log, sen ville hans mormor prata med mig sa vi gick och satt oss sjalva men inte forstod jag ett enda ord da hon pratade thai haha kandes lite jobbigt men valdigt gulliga va dom och snalla :)
Och efter familjetraffen sa akte vi till en nattklubb som var sjukt bra! Nog den basta jag vart pa nagonsin, jatt ebra live band som spelade lite rock latar fast saklart pa thai men var anda javligt bra och dar vart jag ju ocksa saklart utstirrad da ja var den anda falangen men vi hade sjukt kul.....

riktigt skont att gora nagot som man inte gor varje dag men nu ar det dags att aka tillbaka till tonsai och taa ska jobba och jag ska kanske leta jobb, kanner att jag vill gora nagot pa dagarna.. steka pa stranden kan ja gora 2 v innan ja aker hem... borjar tycka de e trakigt att bara ligga dar varje dag sa far se om ja kanske ska jobba... you never know helt enkelt...


Men nya bilder kommer inom kort my friends!


Har var vi igar, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0