Sorry but i dont like you

Assa jag hr verkligen haft alla javla djur i olika rum nu och jag tror aldrig jag kommer att vanja mig vid dom helt enkelt.

jag har haft:

Kackerlakor ( alldeles for manga och stora)
larver ( skit vidriga)
Spindlar
Dod odla men en levande svans

ORM!
och i forgar sa kom det in en djungeratta i rummet! 

Sa det anda som fattas ar en apa nu men sa fick jag hora igar fran en kompis att nar hon odde pa Bannyan dar vi bor nu sa hade hon 2 apor i rummet, sa det kandes ju jatte bra sa jag kommer defenetivt hitta apor en vacker dag i rummet.
och eftersom vi lagar mycke mat i rummet och har massa nudlar och sant bara i en pase sa kanner dom lukten specielt rattorna sa idag blir det kopa plastlada och lagga allt i.... men usch vill verkligen inte ha en apa i rummet da dom ar liksom skit stora o laskiga hara.... well well thats life when you live in the djungle!



Jag ar verkligen ledsen men dom anda djuren jag gillar ar hundar och katter!  inga javla djungel djur tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0