Update update UPDATE!!

Jag vet att jag har vart sjukt dalig pa att uppdatera bloggen, men har inte orkat helt enkelt!
Ar tillbaka pa Phi Phi igen och har haft det sa himla underbart medans jag rest runt i Langkawi och Koh lipe, jag verkligen alskade Koh lipe, paradiset!  Sa jag tankte att mina underbara vanner som laser min blogg ska fa se lite bilder :) 

Enjoy!




Sitter och ater middag i Aonang. thaimat- papaya sallad, grillad fisk och kyckling och sticky rice mums!

 Annu mer thai mat i Hat yai, kyckling och fisk

En trott Mikaela efter en lang tur runt hela langkawi med moppe

Langkawi :P



stor och laskig krokodil haha

en arger

ett miffo

solnedgang i langkawi

lilla jag :)


pa vag till piren (satun)

just loving the converse bade me and my boyfriend

vantar pa speedbaten

Koh Lipeeee

<3

yeeaahhh

puusss

steker

ego bild

annu mer ego bild

och sa en till....

puusssss

solnedgang pa lipe

lovely

on our way back to Phi Phi


Mer bilder kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Elina

Oooh, Vad nice ni verkar ha det. Kul med pojkvän också, lyllos dig! Är han thai eller är han nån du hittat som också reser runt!?:-) jag jobbar som barnflicka i några månader, men jag och Astrid funderar på att åka till Jamaica i mars. Vi får se hur det blir med det, men det vore najs. Man blir så sjukt sugen på att resa av dina bilder!!!



Hoppas du mår fint' saknar dig!



Puss och kram/ Smurfen

2010-02-03 @ 12:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0