update

jag vet att jag har vart dalig pa att blogga, men nu ar jag pa Tonsai och det ar verkligen stooor skillnad fran phi phi, men i love it! ska lagga in bilder snart men saklart sa glomde jag att ta med mig usb sladden sa de far bli nasta gang helt enkelt....

Vi har haft lite otur sen vi kom hit dock for alla stallen ar helt fulla sa vi har flyttat runt hela tiden men allt ar skit dyrt och alla billiga rum ar upptagna men ja hoppas att vi far nagot snart....just nu bor vi i ett mini rum med toalett och dusch nagra meter ifran rummet, inte sa kul men helt ok, betalar 40 kr per natt...
Ska kanske leta jobb hara, har inte betsamt mig riktigt om ja vill jobba lr inte sa jag tar de lite som det kommer men jag vill forst hitta boende och sen ta tag i allt annat.....

lovar att blogga snart igen och lagga in bilder och ge er massa update :)


btw har ny tattoo och bilder kommer snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0