Bye Bye Phi Phi

Jahap da var det dags att snart borja rora sig fran Phi Phi, kanns jatte konstigt da jag vart har en hel manad pa ett och samma stalle, det ar liksom mitt hem.....Aker till Krabi 1 natt och sen vidare till Malaysia for att stanna dar 2-3 natter , kanske langre om vi gillar det helt enkelt.
Sen kommer jag ju tillbaka till Phi Phi igen men det kanns anda konstigt att aka harifran, men innan Phi Phi sa ska vi ta oss en tur forbi Koh Lipe, Langtar verkligen till det da det ska vara varsta paradis on :)

Maste hem och packa mina grejer men vet liksom inte vad jag ska ta med mig for jag vet inte exakt hur lange jag blir borta, en vecka lr tva? hmm skont iallafall att slippa ta med sig sin jatte vska och hela packningen utan det blir bara en ryggsack.... men en sak jag vet ar att jag kommer sakna min alskade Malibu ( Linda) Nu nar vi har vart tillsammans over en vcka kommer det bli jatte ensamt utan henne men vi kommer ses igen! :)


Neeej nu blir det dags att shoppa det sista och sen packa for att sen ta baten...usch ser verkligen ite fram emot att aka bat...fy fan!




Langkawi- Malaysia



Koh Lipe - Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0