Inga husdjur tack!

Har bytt boende for att det ar mycket billigare  i mitt nya rum men jag vet att de finns kackerlackor dar sa....

 jag kopte insektsprej for att jag vet att jag har sett kackerlackor dar innen en gang iaf sa borjade jag forst stada rummet sa det blev riktigt fint som varat llilla hem typ sen borjade ja spreja pa golvet o vaggarna, och helt plotsligt kommer tva skiiiit stora larver ut som ja sprejar tills dom dor, sen kommer det 3 st sma konstiga skalbaggar typ och en bebiskackerlacka.....men nu kommer det varsta sen gar ja till andra sidan rummet o sprejar och fran ingenstans sa borjar nagonting sprattla som en fisk over halva rummet och det ser skit konstig ut, assa verklkigen jatte jatte acklig och ja forsoker spreja o spreja men den vagrar att do! sa den har ackliga lilla skuttande saken fortsatter att sprattla hur lange som helst och till slut sa ger den upp och "dor" sen typ 1 meter ifran bakom byran sa ser ja nagot och tror det ar en kackerlacka men da ser jag att det ar en odla som ar dod fast utan svans!
Sa den ackliga saken var svansen pa odlan, sa javla vidrigt jag trodde jag skulle spy, sa pa ena sidan ligger en halvt dod odla utan svans och en meter brevid ligger svansen som jag forsokt doda i evigheter, sa javla vidrigt!
Sa jag gar ner for att hamta Thai manniskorna som jobbar dar och ber dom komma upp for att plocka bort acklet och medans dom tar bort det sa ser jag hur tre riktigt STORA kackerlackor kommer springandes sa jag hoppas och skriker sa dom borjar ju saklart garva ihjal sig..... till slut sa tror ja att jag nu antligen har rensat hela rummet fran alla ackliga djur och ska vila en stund i sangen men guess what da ar det en till stor kackerlacka i sangen! Som springer over mig och runt i rummet, sa jag skuttar upp i sangen och ringer Linda och sager att jag kommer till hennes rum for att vila hahah... fy fan, men jag sperjade rummet innan jag gick ut igen sa nar ja kom tillbaka lag 2 kackerlackor helt doda, sa idag ska jag kolla om jag ser nagot mer men jag tror alla e doda nu for jag sprejade upp hela burken pa typ en halvtimme hahah och dom ska ju racka hur lange som helst, men fy fan vilken hemsk dag det var, inte kul!


Ni skulle ha sett mig jag maste ha sett riktigt rolig ut, haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0