Just love it?

Faaan vad boring jag har det just nu....and guess why?  Joo for att det sporegnar!!
Nu nar ja antligen har vart duktig att ga upp ratt tidigt sa ar det daligt vader, fan fan fan...men jag ska egentligen inte klaga for jag har det tusen ganger battre har i Thailand an hemma i skiit Sverige :P

 Och Nu ar det bara 2 dagar kvar tills Linda kommer hit till Phi Phi, en tjej som jag ar pratat med pa Backpacking.se och som varker javligt rolig, sa de ska bli kul med lite sallskap.
Jag hoppas dock det finns boende till henne for dom senaste dagarna har det vart helt fullt hara och folk har fatt sovit pa stranden och fatt vandt tillbaka till Phuket eller Krabi, men i varsta fall far vi dela rum :)

Jag hoppas verkligen det kommer sluta regna till kvallen, annars finns det verkligen ingenting att gora eftersom man alltid sitter pa strandbarer men inte sa kul nar nar det sporegnar,....nee far se helt enkelt hur denna dag och kvall slutar.....




Kommentarer
Postat av: En mycket nära fd vän

jag tycker inte du ska sluta blogga kul att se lite av andra sidan av världen har själv varit där du e nu. skit i vad andra tycker det har du alltid varit bra på ända sen du var en liten flicka

2010-01-05 @ 21:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0