New Piercing!

Ja juste jag glomde ju skriva att igar kvall sa bestamde jag och Linda oss for att gora en Piercing, vi bada har velat gora det lange sa vi tankte why not?  Sjukt mycket billigare har i Thailand dessutom och Neej det ar inte smutsigt och skit stallen utan rent och bra!

Linda gjorde en ring genom lappen som vart skiiit snyggt!
Jag ville bara ha en liten prick under underlappen sa nar jag gjorde det sa tio sekunder efter fick jag for mig att jag ville ha en till brevid den forsta, sa jag gjorde inte bara en piercing UTAN tva :) why not ?
Ar supernojd och det gjorde inte alls sa ont som jag trodde, var ju sa javla nervos att jag trodde jag nastan skulle skita pa mig.....tycker det ar obehagligt nar dom ska trycka igenom en nal i ens ansikte men det gick hur bra som helst, ont men defenetivt vart det!

Bilder kommer upp senare nar Linda kommit hem for det ar hon som har dom pa sin kamera men glomt sladden hemma...






Tur att man inte slutade upp sahar iallafall haha!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Heeej! Kan man få se bild på piercingarna snart eller? :P Är jättenyfiken! Hoppas Malaysia är/var grymt! KRAM!

2010-01-21 @ 13:51:10
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0