Thailand update

Saa nu tankte jag antligen ge er lite update da jag faktist har bestamt mig for att blogga ett tag till!

For nagra dagar sen kom Linda, tjejen jag pratat med pa backpacking.se, och jag kan bara saga att jag ar sa javla glad for att hon kom hit! Vi klickade direkt och har the times of there lifes!
Sa javla skont for nu har jag antligen slutat med att sova bort dom fina dagarna och bytt ut sangen mot stranden, sa vi har spenderat dagarna med att ligga och steka och kvallarna har det blivit party, dock vart varan andra kvall lite for manga Buckets och slutade med att vi var pa vag hem klockan 8 pa morgonen och NEEJ vi madde inte bra dagen efter!  Men kul hade vi det iaf!





Vara planer ar att vi egentligen ska snorkla imorn men jag tror att vi far ta och skjuta upp det da Linda har blivit magsjuk :( javligt boring, sa om en liten stund ska jag till Apoteket for att fixa medicin och sen handla hem lite mat till henne da hon inte kan ga nagonstans... :(

Har 5 natter kvar pa Phi Phi sen aker jag till Phuket 2 natter och sen sa blir det Malasya nagra dagar da jag maste ut ur landet pga av visa.
Sen nar jag kommer tillbaka har jag ca 2 manader kvar innan jag ska hem till trakiga Sthlm igen och det kanns ju mindre roligt, onskar jag kunde vara kvar har tills April eller Maj...men men thats life....

Har det helt underbart just nu och njuter av varje sekund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0