Update

Kom till Koh Lipe idag, antligen!  Kan ju saga att jag verkligen LOVE IT!
Sa himla underbart hara, onskar jag kunde stanna forever men saklart sa har jag ju alla mina grejer pa pHI pHI, tog bara en liten vaska med mig eftersom jag bara skulle vara borta nagra dagar.

Malasia. Langkawi var helt ok men jag foredrar Thailand mycke mycket mera! Allt ar sa mycket enklare i Thailand och inte lika komplicerat....men vi hade det saklart hur bra som helst forutom att jag blev sjuk 2 dagar precis vid gransen sa har legat inne i ett rum och bara sovit 2 dagar for att bli bra igen....orkar faktist inte blogga sa mycke just nu, vill njuta av min tid har pa Lipe men safort jag kommer tillbaka till Phi Phi sa ska jag ladda upp bilder och dela med mig  :)


Kommentarer
Postat av: piss

pinsamm tjje..

2010-01-31 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0