What the fuck?

Nu nar jag antligen har vart duktig idag och gatt upp tidigt for att lagga mig pa stranden sa ar det ingen sol?
Typiskt min otur, nar jag sover pa dagarna da javlar ar det varmt och soligt men nar jag ar duktig och tar mig sjalv i kragen sa ar det ingen sol. javla skit!  Fast det ar fortfarande sjukt javla varmt och kvavt idag men ja ville ju steka... far ta de imorn helt enkelt sa jag hoppas att de tar stekande sol :D


Sen vill ja bara saga en sak som inte har nagot med detta att gora men till alla er idioter som inte har nagot liv som maste sitta och alltid skriva massa dryga och elaka kommentarer, vad fan ar det for fel pa er? Sitter ni seriost varje dag och laser folks blogg bara for att trycka ner dom sa att ni kan ma battre? Javligt moget maste jag saga! 
Och om nu folk tycker jag ar trashig for att ja aker till thailand? hahah jaa men varsegod och tyck det da! Bara for att du sitter hemma och ar missnojd med ditt tragiska liv.
Jag tycker seriost synd om er alla idioter som alltid ska kommentera mina inlagg och skriva att jag ar trashig och acklig och det ena med det andra...ORKA!
Och en sista grej sa vet ja ganska sa sakert vem som skriver massa grejer, orka ha olika namn varje gang! Orkaaa!

Neej men nog om detta, tanker inte slosa en massa energi pa idioter som er! Jag har det underbart i Thailand och lever livet medans jag kan och i dont give a shit vad ni tycker om det eller om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0