03:24

Shit klockan är 03:24 just nu och jag kom hem för ca 20 minuter sen....
Gick ut och tog ett glas vin och skulle hem efter det, jaa eller det var iallafall min plan tills jag fick ett samtal när jag går mot tunnelbanan....en av mina killkompisar va ute på söder och ville dra vidare till Soap Bar...var ju egentligen trött och ville hem men va gör man inte för sina vänner ? :P
Och han ställde faktist upp för mig några veckor sen.....så vi tog en taxi till Soap, drack lite öl och dansa.

Hade faktist det riktigt kul..en lagom utgång med lagom och dricka. Skönaste är ju att komma hem och inte vara full...så nu har jag precis tryckt i mig lite natt mackor och ska försöka sova...fast är inte trött, ska nog kolla på desperate som jag missade idag men spelade såklart in! :)


Dum som jag var så glömde jag ju ta bilder ikväll......


Lilla jag i thailand- krabi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0