05:45 and my man

Oki, detta vart en jävla skum natt måste jag säga!
Legat bakis hela dagen och kvällen och bara kollat på film....somnade runt halv 2 på natten och vaknade vid 4 igen, sen somna jag om och vakna kvart i 6. WTF!!
Och nu är jag ju inge trött alls och kan inte somna om...och om jag känner mig själv rätt så kommer jag säkert bli trött runt 8-10 och vilja somna då men det är väl lika bra att hålla sig vaken om man skulle bli trött då så man inte sover bort dagen......nee jävla skum natt måste jag säga. Känner mig helt uttorkad också, drack nog alldeles för lite vätska  igår, inte bra inte.

Ligger och lyssnar på min nya man like always och här kommer ännu en låt som jag just love, enjoy! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0