Blää

Jag kunde inte somna igår, och när jag väl somnade lite över 3 på natten så har jag vaknat tusen gånger och haft svårt att somna om....hatar när det blir såna nätter.

Så min dag idag har bestått av att lata sig och halv sovit, behövde det och det kändes bra. Nu ska jag in i duschen, fixa mig och sen måste jag ner till biblan och fixa saker som inte går på min data *irriterande* men men sånt som måste göras helt enkelt.

Behöver btw ett jobb, gärna i en butik...någon som vet något så är det bara att skriva en kommentar tack :)

Sorry för ett tråkigt inlägg men orkar inte blogga just nu.... tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: amanda

menar du vilken karaktär eller va man säger isåfall så är det lauren:)

2010-06-04 @ 16:22:03
URL: http://amaandafroh.blogg.se/
Postat av: Yasemin

aah det smakar riktigt gott. fin blogg :)

2010-06-04 @ 21:48:13
URL: http://yaseminy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0