hmm oki en rubrik...

Oki en fråga....where the hell is the sun? Jag vill ju ut och steeeka...men nej nej.
Tänker iallafall fuska lite, ska gå till solariet och sola så man ser normal ut, känner mig som en jädrans blekfis och det är faktist inte okej!


För övrigt så ligger Rocky och har det bra iallafall...
jag undrar vad han drömmer ?


skönhets sömn ? hahah


Har ju egentligen tänkt sluta sola solarium, eller har ju inte gjort det på ett bra tag nu, bara 2 gånger sen jag kom hem från Thailand men planen är ju att inte sola mer då det inte är så jävla bra för kroppen.
Men jag tycker verkligen inte det finns något annat som är bättre. Finns ju spray tan och massa brun utan sol produkter men det blir liksom inte samma sak.
Dessutom tycker jag det är skönt att sola....borde inte men kan inte låta bli...*skäms lite*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0