I will keep going

HAHAHA det är ju så himla roligt med folks kommentarer!
Jag skrev ett inlägg där jag frågade om ni tyckte att jag skulle lägga ner min blogg eller fortsätta, och självklart har jag ju räknat med negativa kommentarer för det finns alltid såna människor som måste skriva av sig och försöka få sig själva att må bättre.....som en kommentar som jag fick där det stod att jag verkligen borde lägga ner för den är så ointressant, jag bara gnäller och tydligen super jag för mycket också haha...så himla kul att du känner mig tanja! Jaa jag är ute och festar mycket och lever livet, vad är det för fel på det ?

Jag är 24 år, singel och reser, festar, jobbar och lever livet...why not? eller jag kanske måste leva ett tråkigt svensson liv? Jobba dygnet runt, sitta inne med en pojkvän, aldrig umgås med vänner, och absolut aldrig gå ut och festa och ta ett glas vin, nej nej nej det är absolut förbjudet att ha kul!

Men eftersom jag får såna här skit kommentarer så vill jag ju såklart fortsätta att blogga! Mitt liv var ju tydligen så jävla ointressant att läsa om, och jag kopierar tydligen inlägg hahah...för det vet ju du?  Neej här kopieras inget..och om mitt liv är så jävla boring att läsa om varför då fortsätta läsa om det ?
Jag menar jag tvingar ju ingen att läsa min blogg...har den för att det är skönt att skriva av sig, jag fortsatte att behålla den för att jag vart ute och rest och så att mina kompisar och familj skulle kunna ha koll på vad jag gjorde och befann mig.... but anyway, jag kommer defentivit fortsätta!




Och tack till er om tyckte jag skulle forstätta och skrev gulliga kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Maliboo

Tjenare Smulan!

Bra! Klart du ska ha kvar den. Folk som skriver kommentarer om att den är så jävla ointressant måste ju själva ha ett jävla ointressant liv som tar sig tid att läsa något som gör det ännu mer ointressant....? Eller har jag fel? :P

Pöss!

2010-06-01 @ 18:55:08
URL: http://lillamagohny.blogspot.com
Postat av: Richy

Go on go on Mikaela! Det här är aktivitet och kullturytbyte.. Det är en multikulti grej, and it gives a good kick of a good komunication between a number of chunky monkeys living in the same funky town hehe

Det är alltid kul att höra vad de andra tycker =) Och om du möter ett hinder det är bara o ta fram Greken i dig hehe

Peace & love

Marockanen =)

2010-06-02 @ 01:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0