Mamma blir glad

Fan, jag är så sugen på att göra fler tatueringar. Har ju vart det ett bra tag nu men så smarta jag satt u och kolla lite bilder på internet och fick värsta kickebn och skulle vilja gå och boka en tid idag!

Har så himla många planer om vad jag vill göra, vill ha ca 8 st till hahaha, jaa jag vet att det låter mycket och är mycket men jag har ju redan massa, tror jag ligger upp i 13 st nu...å mer ska det bli! Men jag vill fortsätta på vissa jag har, som tex min rygg den ska bli en snygg ryggtavla den dagen jag har råd, sen vill jag ha ber på benen och låren på baksidan...forstätta på ena min arm så det blir en halv sleeve, har inte så mycket kvar på den....sen vill jag ju fortsätta på mina öron, har redan lite och mer ska det bli :D

Ska fan gå och boka en tid next week fast boka in mig runt juli kanske ? lr augusti för då borde jag ha fått ihop lite dineros till något nytt iallafall, eller jaa iaf till dom små grejerna jag vill göra...wiiee cant wait!!


Gammal bild på mig...men här är en av alla mina tattoos...
Denna vill jag fortsätta på och den kommer bli såå grym när det är färdig!





Mamma blir säkert jätte glad när jag är färdig om några år med mina tatueringar! haha fast hon vet ju att jag ÄLSKAR tattoos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0