Me and Maliboo/Smulan

Tänkte vara  duktig och lägga in lite bilder från gårdagen med Maliboo/ Smulan eftersom jag aldrig gjorde det igår so here it comes ;)


Började med att jag och Maliboo möttes upp i stan och skulle gå till
kungsan och ta en glass, men det visade sig vara resturangernas dag
så det fick bli ett glas vin istället.....väldigt "stort" vin glas man fick ;)


Maliboo med öl å vin.....



Sen var det dags för shopping..jaa mat alltså och det blev TAACOS!



Maten är serverad....




Yuumieee


Sen var det dags för film och det blev
L.A Gigolo, mycket bra faktist!


Sen blev det en till men jag somnade efter halva....




och vaknade 3 på natten och kunde inte somna om,
men 3,5 timme senare var det dags att åka hem medans Maliboo
skulle till jobbet,...

Pigg å glaaad



Jag är en proffsig fotograf som kapar halva huvuden haha



Och så har vi fina utsikten från lidingö :)



Kommentarer
Postat av: Maliboo

I love it!

2010-06-03 @ 19:37:52
URL: http://lillamagohny.blogspot.com
Postat av: Bloggarmaja

gud så mysigt :)

2010-06-03 @ 23:55:28
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0