Me Right Now


Eftersom normalt folk jobbar just nu och inte kan ses och njuta av det fina vädret så får jag göra det själv!
Funderade först på om jag skulle ta mig in till stan men det skulle bli så stressigt för ja ska till stan runt 5 och möta Maliboo och skulle behövt åka hem emellan... så istället fick det bli "göra det bästa av situationen hemma" istället ;)

Så nu sitter jag på balkongen i underkläderna, kollar lite jobb på datan och andra saker...

Me right now

och jag får sällskap av Rocky som också älskar att ligga i solen



Tila gör också oss sällskap fast nere på golvet...lite svalare så ;)

men rocky han ligger i stolen på en filt å snarkar å njuter hihi



Lunchen idag fick bli, avocado, feta ost, tomat och keso, yumiiieee



Utsikten från balkongen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0