Ny blogg!

Har funderat ett tag på att byta blogg och en av mina vänner bloggar på nattstad.se och jag har funderat länge på att byta till just den.....and guess what?........

Har precis öppnat ett konto på nattstad och ska nog testa på hur det är att blogga där och se hur det känns så jag hoppas alla mina underbara läsare kommer att fortsätta med att läsa min blogg!!
Kommer ha kvar denna också för jag känner mig inte redo att stänga ner den och man vet ju aldrig om man kommer tillbaka hit till blogg.se eller inte....men i will give it a try på nattstad.se


Min nya blogg hittar ni hära ;)

www.nattstad.se/mikkiis

www.nattstad.se/mikkiis

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

Och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



sköt om dig! kram

2010-06-08 @ 15:05:12
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Swedenp

då kollar vi in den istället då ;)

2010-06-09 @ 21:58:43
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0