Ska man kanske vara duktig och...

Sådär då var man hemma i Solna igen då...

Helt sjukt att jag egentligen är uppe såhär tidigt, händer verkligen inte ofta! Men jag älskar att vakna tidigt när man väl kommer upp och inte är trött och solen skiner och man känner på sig att det kommer bli en bra dag. Det jobbiga nu är ju att jag är sjukt sugen på att lägga mig i någon park eller så, med jordgubbar, lite sallad, musik och vänner....men alla jobbar ju eller sover hahaha...känner mig lite lonley såhär på morgonkvisten.

Tänkte faktist vara duktig och ta mig en liten powerwalk kanske? Det är ju fint väder, inga som är vakna nu ändå och jag måste ju få tiden att gå....och jag vill inte gå och lägga mig för då vet jag att jag kommer sova bort hela dagen...neej det får nog bli en liten promenix och sen lite frukost på det ;)


En av mina favorit låtar...just love it!





Vad ska ni hitta på idag i det fina vädret? Tell meeeee ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0